GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

vrijdag 12 december 2008

Stoppen met roken......

Dag 4.


'k Voel me ellendig, die nicotinetabletten maken me ziek. 'k Heb de bibber en de daver op m'n lijf. Da's niet meer normaal. M'n hoofd staat op barsten, 't lijkt wel of het elk moment kan ontploffen. Misschien ben ik te drastisch bezig, te extreem in m'n streven naar het stoppen met roken. 't Is een verslaving met grote gevolgen voor m'n lijf en leden. Voorlopig stop ik dus met die nicotinetabletten, tot ik terug een beetje normaal doe. Wat in mijn geval al moeilijk genoeg is.
En nu ga ik een Senseooke maken en een lekker sigaretje opsteken, 'k heb dat wel verdiend na m'n lijdensweg van gisteren tot nu, al zeg ik het zelf. Wat ik ook doe hé ? Ave, mezelf, zij die gaan sterven groeten u.......

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage