GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

woensdag 10 december 2008

Kerstwensen......


Ik wens iedereen die ik ken
ook degene die dit leest
een Vreugdevol Kerstfeest

ik wens aan alle mensen van goede wil
ook aan hen die het zwijgen opgelegd zijn
een Vreugdevol Kerstfestijn

ik wens ook aan Signum
een vruchtbaar, liefdevol jaar
in 't teken van lief zijn voor elkaar

ik wens aan de WMH-directie
het terugvinden van de affectie
in een geest, waar de mens centraal staat
en het niet zozeer om de centen gaat......

ik wens voor m'n kinderen en kleinkinderen
geluk, voorspoed, een goede gezondheid
en Jezus die hen de weg toont en hen leidt.....

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage