GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

zaterdag 29 maart 2008

Langzaam dooft het licht.......

Langzaam dooft het licht…….

 

Ik ben klaar met m’n gedachten

‘k hoef niet langer nog te wachten

als de dageraad z’n opsmuk zal beginnen

zal het stil zijn hier van binnen…….

 

Ik speel met die somb’re gedachten

ik kan de eenzaamheid niet meer aan

en zij die zoveel met me lachten

hebben me waarschijnlijk nooit verstaan

 

Ik voel m’n hart nog kloppen

het bonkt en gaat wild te keer

vroeg of laat zal het stoppen

een overdosis pillen, zonder meer

 

Zachtjes wegglijden in het donk’re niets

denkend aan m’n eerste kinderfiets

dromend van tijden van weleer

sterven doet echt geen zeer……..

 

Ik heb genoeg gezien van die bende

laat de kelk nu maar voorbij gaan

m’n leven is één grote ellende

waaraan ik niet langer kan weerstaan

 

‘k Voel me triestig, een beetje verward

‘k zeg met pijn in m’n hart

vaarwel aan m’n kinderen, het ga jullie goed

jullie blijven m’n vlees en m’n bloed……

 

©GoNo

 

 

 

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage