GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

zaterdag 8 maart 2008

Laat me.......

Laat me.........


Laat me nu toch m’n eigen zijn
probeer me niet te veranderen
ik ben geen hondje aan een lijn
ik ben niet zoals al die anderen

ik heb m’n eigen gevoelens, echt
soms zijn ze goed, soms ook slecht
ik leer met veel vallen en veel opstaan
daarom heb ik al zoveel pijn doorstaan

maar ik geloof nog in het goede
misschien ben ik wel naïef
soms is het mij zwaar ten moede
om te zeggen: ik heb je lief.......

weer tegen een muur moeten lopen
en toch steeds maar blijven hopen
dat er ooit een dag zou kunnen komen
dat ik de ware vind uit m’n dromen........

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage