GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

zondag 6 januari 2008

Nienitis......

Nienitis........

Dag dokter, m'n beste vriend
hebt ge uwen kost al verdiend
kan er nog een probleempje bij
'k heb steken in m'n rechterzij

ga zitten, GoNo, dichter van m'n gat
't is lang geleden dat ge iets hebt gehad
'k lees alle dagen uwen geschreven kolder
mankeerde gij een vijs op uwen zolder?

een beetje respect voor m'n geschrijf
als ge wilt dat ik hier nog wat verblijf
ik kom hier om een deskundig advies
'k peins dat ik beter een and're dokter kies

na een uitgebreid en grondig onderzoek
het raadplegen van een geneeskundig boek
was zijn verdict ,op 't randje van theatraal
'k lijd aan een vergevorderde liefdeskwaal......

de enige remedie is zoveel mogelijk kussen
maar er zit zeventig kilometer ertussen
'k kus voorlopig elke dag m'n spiegelbeeld
maar daarmee is m'n kwaal niet geheeld

O Nientje wat doet ge mij toch aan
zie mij hier nu als een onnozelaar staan
ik sta hier m'n eigen te beminnen
maar 'k voel nikske van binnen.........

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage