GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

zaterdag 5 januari 2008

Wolkjes...........



Wolkjes........

'k Loop op wolkjes
sedert ik je zag
je hebt me betoverd
met je lieve lach

m'n hormonen spelen steeds meer op
je naam hamert door m'n dwaze kop
'k lijk wel onder jouw hypnose
maar 'k heb er zelf voor gekozen

'k loop op wolkjes
omdat ik van je hou
weet één ding zeker
'k blijf je altijd trouw

je hebt me laten zien wat liefde is
de reden dat ik je ied're seconde mis
ik hoop dat ik je voor immer mag hou'en
samen, in liefde, een toekomst opbouwen

'k loop op wolkjes
en 't is permanent
mijn lief Nientje
m'n kleine serpent...........

©GoNo

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Een man vinden, makkelijk is het niet...
Ze trappen op je hart, doen je verdriet...
Zijn ze zo veeleisend die vrouwen...
Als ze vragen om te kunnen vertrouwen...?
We vragen meer dan een piet en 2ballen...
Voor we voor een vent vallen...
Zou een dichter de oplossing wezen???
Misschien kunnen we het in deze weblog lezen!

5 januari 2008 om 17:51  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage