GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

zaterdag 5 januari 2008

Serpentientje

Serpentientje

Serpentientje, het gladde serpent
was op zoek naar een echte vent
na jaren van het alleen te zijn
vond ze 't leven niet meer fijn

hoe geraak ik aan de ideale man
die mij terug dromen laten kan
die mij doet lachen elke dag weer
want mijn hartje doet zo'n zeer

ze ging ten rade bij de pastoor
maar die had geen luisterend oor
want sedert Eva in 't paradijs
mankeerde hij zowaar een vijs

als ik eens naar een dichter zou gaan
die schrijven veel over 't liefdesbestaan
de dichter nam haar handen in de zijne
en fluisterde zacht:” wordt jij de mijne”?

verdomme, dacht ze spontaan
't is toch nog geen volle maan
denkt die gek dat ik zo maar val
voor de eerste de beste kwal?

als hij niet oppast schop ik in z'n ballen
kan hij hier terstond ter plaatse bevallen
maar toen ze in z'n puppy-ogen zag
kreeg ze voorwaar de slappe lach.......

ze hebben haar weg moeten dragen
de dichter bezoekt haar alle dagen
ze vindt z'n bezoekjes zo heerlijk en fijn
alleen is die dwangbuis een ietske te klein........

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage