GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

maandag 26 november 2007

Chez " Mon Coiffeur"..........

Mijn kapper is een heel rare vent
'k vertrouw hem voor geen haar
hij lispelt met een vreemd accent
drukdoende met kam en schaar!

Hij praat steeds over het weer
ik denk dan, man hou toch je bek
concentreer je op je werk een keer
en klets zo niet uit je dikke nek!

Hij heeft zo van die manieren
een meer dan vrouwelijke kant
't lijkt wel of hij me wil versieren
als hij me aanraakt met z'n hand!

Hij geurt naar shampoo en bodylotion
naar nagellak en, hoe heet het, aceton
hij zegt: je hebt nog veel haar op je kop
ik denk: bij jou staat er niets meer op!

Hij streelt me door m'n bijgeknipte haren
masseert nog eventjes mijn frisgeschoren nek
ik moet me inhouden, kalmeren en bedaren
of ik ram hem de grond in, die homofiele gek !

Hij kijkt me aan, heel charmant en zeer koket
vraagt "is het goed gedaan, m'n lieve schat?"
ik denk, ik verkoop je hier ter plaatse een kroket
en steek haardroger, kam en schaar in je gat!

GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage