GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

zondag 21 oktober 2007

Klotsend kotsend

Klotsend kotsend.......

Ik kots van al die gruwelbeelden
in m’n kamer binnengesmeten
zonder dat ik er ook maar om vraag
ten behoeve van de kijkcijfers vandaag!

Ik kots van al dat tentoongestelde leed
alsof het een expositie is van slechte smaak
die verbrande neger, waarvan niemand weet
wat hij juist, op die plek, heeft uitgevreet….

Ik kots van al die lijken, telkens weer
die mij al bij ’t ontwaken, door de strot
geduwd worden, ik verlang naar meer
romantiek, muziek, een gulle lach begot!

Ik kots van al dat supernegatieve gedoe
deze wereld, die niet meer weet waar of hoe
ze nog moet draaien, ze lijkt doodmoe
ik kots, zet de tv uit en doe m’n ogen toe…………

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage