GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

zondag 21 oktober 2007

Internetliefje............

Internetliefje

Onze wegen zijn nu verdwenen
achter de eindeloze horizon
waar de maan en sterren schenen
onze liefde ooit zo mooi begon….

We spreken niet meer met mekaar
bang elkaar nog meer te kwetsen
zij maakt gedichten, mooi weliswaar
ik probeer haar gezicht te schetsen…..

Maar ’t lukt me niet zo goed meer
ik wil haar bannen uit m’n leven
doch stiekem hoop ik iedere keer
dat zij een klein seintje zal geven…..

Ze hoeft zelfs niets speciaals te schrijven
gewoon even “dag “ voor ik ga naar ‘t bed
dan is er toch nog iets dat over zou blijven
van elkaar op te vrijen langs het internet!

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage