GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

maandag 5 juli 2010

Heerlijk toch?

Als ik mezelf in de spiegel bekijk
voel ‘k me als een koning zo rijk
verdomd, hier staat een echte vent
door ’t leven niet bepaald verwend

hangbuikje met spekgelaagde randjes
ouderdomsvlekken op m’n handjes
tanden wiebelen constant heen en weer
bij iedere hap doet m’n eetkamer zeer

zakken onder de ogen, ‘k lijk Droopy wel
om maar te zwijgen van m’n klokkenspel
het klepeltje is soms dagenlang zoek
de reden dat ik weer plas op m’n broek

‘k mag niet klagen, ben goed bedeeld
‘k heb me nog geen ogenblik verveeld
iedere morgen de spiegel die mij komt vertellen
dat ik de nieuwe rimpels bij de oude moet tellen…

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage