GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

dinsdag 6 juli 2010

Een groot man is heen gegaan...




Tot ziens, m’n vriend


We zagen elkaar niet zoveel
maar als we elkaar zagen
zaten we veeleer te lachen
dan over alles en nog wat te klagen

‘k vind je nog steeds een ‘groot man’
man van beeldende getekende kunst
met weinig lijnen sneed je door m’n ziel
je te kennen was voor mij een gunst

ga waar de vrede voor altijd aanwezig is
kijk hierboven, met plezier en leute, op me neer
monkellachje-mond, als ik me niet vergis
misschien hou ik je ooit gezelschap, op een keer…

©GoNo

M'n oprechte en innige deelneming voor de getroffen families
Noël Gouwy

3 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

dag Noel, t is mooi de tekst voor Dries, jawe zullen hem missen
goedele

7 juli 2010 om 23:45  
Anonymous Anoniem zei...

dag Noel, t is mooi de tekst voor Dries, jawe zullen hem missen
goedele

7 juli 2010 om 23:45  
Blogger GoNo zei...

Bedankt voor uw reactie
En moge hij in vrede rusten..

GoNo

9 juli 2010 om 19:06  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage