GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

zaterdag 7 november 2009

Schoon hé?

Zeg me
wanneer ik moet stoppen
met gedichten te maken
die geen kat meer leest
daarom is het een dom beest

zeg me
als ik jullie begin te vervelen
omdat alles al gezegd
en zeker geschreven zal zijn
mezelf begin te herhalen
door m’n ouderdomskwalen

zeg me
ach, zeg maar niets meer
André Hazes is daar weer
zij gelooft nog steeds in hem
dat beweert ze toch met klem

zeg me
dit gedicht slaat op niets
‘k heb er al betere gelezen
we zijn meer van je gewoon
maar ’t is al bij al toch schoon

©GoNo

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

ik zeg je ik vind het niet heel gewoon,
ik vind je gedicht toch wel schoon.
van mij moet je zeker niet ophouden met schrijven,
van mij moet je voor altijd blijven
het leven is dan soms wel banaal,
door je gedichten besef ik hoeveel ik van je hou.
dus ga maar verder op de gegane weg
als het echt te erg wordt ben ik wel weg :-)
groetjes je Belleke

7 november 2009 om 13:38  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage