GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

woensdag 9 september 2009

Toutes les femmes sont belles..

De vrouwen die ik lief heb gehad
kan ik tellen op één hand
maar aan alle vijf die liefdes
heb ik m'n vingers verbrand

maar eentje stak er bovenuit
daar stak ik m'n handen voor in 't vuur
't heeft niet mogen baten
want 't was een liefde van korte duur

ik zag haar toch zo graag
haar ouders zagen mij niet graag komen
hun niveau was veel te hoog
'k was niet de rijkeluiszoon uit hun dromen

ze verhuisden naar Australië
om struisvogels te kweken
een kaartje met bibberhand geschreven
daar moest ik mee verder leven

ach, ik heb ze lief gehad op mijn manier
alle vijf, waren ze uniek en apart
maar 't interesseert jullie toch geen zier
dat ik hier zit met een gebroken hart...

toutes les femmes sont belles
mais je me demande: où sont- elles?


©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage