GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

dinsdag 8 september 2009

Mijn Prins

Als ik jou zie,
is mijn wereld anders.
Zo rustgevend, zo kalm
Ik kan enkel glimlachen
en voel de vlinders in mijn buik.
Hoe komt het dat je zo dichtbij bent geraakt
Mijn hart was gesloten, klopte niet meer.
Maar door jou voel ik plots zo vol leven
Door jou voel ik me terug een vrouw
Ik geloof bijna in mijn dromen
Die me telkens een gelukkig leven beloven
Oh, laat me terug in slaap vallen
Zodat ik mijn geluk kan vinden.

Als ik jou zie
Moet ik bijna geloven dat sprookjes bestaan
Een prins op het witte paard
Hij redt me van het kwade en belooft eeuwige trouw
Je bent zo dichtbij, kan je bijna aanraken
Hoe kan ik zo onbevreesd zijn,
Wetende dat ik je ga verliezen als ik wakker ben.
Door de ochtendzon is mijn wereld terug koud en verlaten
Ik sta hier alleen met enkel mijn dromen
Zo dichtbij en zo veraf
Oh laat me terug in slaap vallen,
Want in mijn dromen vindt ik jou.
Zo dichtbij.

©Isabelle Willem

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage