GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

dinsdag 25 augustus 2009

Geen woorden maar daden


In mijn hoofd zit de perfecte liefde
Met veel passie, warmte, avontuur, eerlijkheid
Ik wordt telkens herboren , maar telkens vind ik jou terug aan mijn zijde
De realiteit van mijn leven slaat me rond de oren, niets is minder waar
Ik ken je amper, maar weet waar je voor staat, mijn perfecte liefde.
Zouden we ooit een kans gekregen hebben?
Ik kan mijn gevoelens niet verbergen , m’n emoties zijn zoals een open boek
Hoezeer ik het ook probeer, je verschijnt telkens weer in mijn gedachten
Waarom ik , mijn leven was al helemaal uitgestippeld
En nu twijfel ik , elke keer opnieuw
Al het geld op de wereld kan me niet geven wat ik wil
Ik wandel op het pad der zonden, maar het kan me niet meer schelen
Één ding heb ik al wel geleerd,
Vecht voor wat je hebben wil
Iemand heeft me ooit gezegd,
Geen woorden , maar daden…

©Isabelle Willem

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage