GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

woensdag 12 augustus 2009

Demonen


Demonen


Licht en schaduw
spelen op 't behang
de takken van de boom
lijken wel klauwen
'k hoor de wind fluiten
't is weer feest daar buiten

demonen kloppen
op m'n vensterraam
'k durf niet te kijken
ze fluisteren m'n naam

regendruppels glijden
langzaam naar beneden
groteske vormen verschijnen
op m'n streepjesbehang
ze komen mij halen
nemen me in de tang

't enige wat me nog rest
is het licht aansteken
'k laat de schaduwen verdwijnen
maar ze blijven verschijnen

licht en schaduw
grijpen me vast
schudden me heen en weer
't is weer goed raak
't wordt verdomme tijd
dat ik uit deze nachtmerrie ontwaak
voor ik compleet kraak...

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage