GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

woensdag 15 juli 2009

Als ik een geest was


Als ik een geest was,
Dan spook ik rond in jouw huis
Ik volg je in de dag en nacht,
En hoop dat je telkens naar me lacht
Ik voel je liefde ,
Warm en oprecht
Maar ook je pijn,
Het leven heeft je veel mislegt
Misschien daarom dat we elkaar vinden
Bloed doet meer dan vrienden.
Onze band is speciaal en toch zo broos
Onze gedachten zijn verbonden
We likken elkaars wonden

Als ik een geest was,
Dan sta ik net naast je
Om mee te huilen of te lachen
We dragen een ver verleden
Maar het is allemaal vergeten en vergeven
Het is de toekomst die ons bind
Je bent niet alleen mijn vader,
Je bent mijn beste vriend.

Opgedragen aan mijn vader Gono
©Isabelle W.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage