GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

zaterdag 11 juli 2009

Gedachten Lezen

Gedachten Lezen

Ik wil je gedachten lezen,
Weten wat er in je omgaat
Op afstand gaat het goed
Maar kom je dichterbij dan val ik
Iedereen denkt dat ik sterk ben,
Zo ben ik helemaal niet
Ik ga gewoon door,
Tot ik voor een gesloten deur sta
Ik wil ze wanhopig openrukken,
Maar ze blijft gesloten
En ik loop verder ,
Ik wil je laten zien hoe mooi het kan zijn
Leven , het gewoon laten zijn.
Iedereen denkt dat ik sterk ben,
Zo ben ik helemaal niet
Ik zoek kracht in elke lach
In elk vriendelijk woord
Maar mijn woord wordt niet gehoord
Ik loop verder met mijn hart bloedend,
Ik ben helemaal niet sterk
Ik ga gewoon door

©Isabelle Willem

Prachtig gedicht geschreven door m'n dochter.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage