GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

zondag 12 juli 2009

Adres Bekend


Lieve N,
Ik voel je wegsluipen
Je handen rond mijn hart trekken zich terug,
Misschien is het tijd om verder te gaan
Maar het afscheid doet zo’n pijn
Je zit in mijn gedachten
Als ik opsta en als ik ga slapen
Mijn dromen worden overheerst door jouw gezicht
Elke keer wilde ik je zien,
En mijn hart klopt in mijn keel
En als ik je dan zie wil ik dat je gaat
Ik kan mezelf niet zijn, ik kan niet ademen, niet nadenken
Je niet te zien verscheurt mijn hart
Ik weet niet wat jij voelt
Ik loop alleen met mijn gedachten,
Niemand weet hoe diep het zit
Ik ken je maar toch ook niet
In mijn dromen voel ik je lippen, je handen
Maar mijn dromen staan zo ver weg van het echte leven
Ik wil je zo graag vertellen hoeveel ik voel voor jou
Maar de angst om niets terug te krijgen is groot
Te groot om mijn hart te laten breken
Ik hoop dat je ooit weet wat er in me omging
En ik hoop dat ergens in jou jij me ook graag ziet,
Ook al weet ik dat het nooit kan zijn
De gedachte alleen is genoeg om verder te gaan
Liefs

Isabelle

©Isabelle Willem

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage