GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

zondag 24 mei 2009

Buren uit de Duizend

Vandaag nemen we afscheid,
Met een bloem, een traan en een lach
Zo iemand dicht bij jou te hebben
Was meer dan ooit verwacht
Gelukkig is de wereld een kleine plek
We komen elkaar tegen op de hoek
Of spreken af met een gezellig dineer
Hoe het ook loopt we zien elkaar zeker weer.

Vandaag nemen we afscheid,
En hoewel het niet ver is ,
Zal het toch anders zijn
Het is meer dan ik kan verdragen
Jullie te missen doet me pijn
Jullie waren niet enkel buren, vrienden,
Jullie zijn een stuk van mijn familie geworden
En ik draag jullie in mijn hart ,
Voor altijd

©Isabelle Willem

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage