GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

vrijdag 3 april 2009

De Deur van je Hart


Tekening door Leni van Marion-Kraaijeveld
http://www.mensbootje.nl

Diep van binnen borrelt het in mij.
Een wereld gaat voor mij open.

Geraakt door een tekst van iemand anders, voel ik de deur van mij hart wat open gaan.
Er is een stroom van warmte die uit mij hart vloeit door heel me lichaam heen.
Vreugde, blijdschap en een glimlach zeggen mij genoeg: ik leef!

Genieten van een geschenk dat we vandaag gekregen hebben, gaan we weer verder.
Het leven is zo mooi als je ziet naar de kleine dingen die je als geschenk krijgt op je weg.
Dank je wel dat jij als persoon zo uniek bent en je medemens helpt.

2-04-09
© Barbara Dolman

Tekening door Leni van Marion-Kraaijeveld

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage