GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

zondag 22 maart 2009

Spoel je mond met Zeep


Spoel je mond met zeep


Je hoeft me niets meer te zeggen
zwijgen is veel beter dan spreken
probeer het ook niet uit te leggen
'k houd het met jou voor bekeken

je web van leugens waarin je gevangen zit
verdoezelen mij niet langer de onwaarheid
ik zie ze in je grote mond geplakt en geklit
wachtend op de zoveelste verspilling van tijd

ga heen in vrede, lieve schattebout
vertel je verhaaltjes aan een ander
't maakt me niets uit, 't laat me koud
schijnbaar ben je toch zo schrander

'k heb genoeg van je lieve-woordjesgefluister
m'n licht schijnt niet meer voor ons twee
zoek jij je weg maar alleen verder in 't duister
'k geloof al lang niet meer in die goede fee....

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage