GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

donderdag 5 februari 2009

U vraagt.......

Toelichting.

Fans, lezers en lezeressen kunnen mijn nieuwe dichtbundel bestellen via mijn gastenboek of via een simpel emailtje.
Na storting van 12 € ( gedichtenbundel ) + 2,5 € verzendingskosten per bundel wordt de gedichtenbundel naar je thuisadres opgestuurd. Leveringstijd : +/- 2 weken.
Storten op rekeningnummer : 750-9417662-90 met vermelding : Langs de o(e)verkant.
Gelieve steeds uw naam + adres te vermelden.

Voor mijn eerste gedichtenbundel “ Langs de waterkant”, gelieve mij te contacteren, zodanig dat ik mijn uitgever de nodige stappen kan laten doen om bij te drukken.

Voor de mensen van Signum kan er een speciale regeling getroffen worden, de levering kan bij Signum opgehaald worden. Na storting van 12 € voor de gedichtenbundel. De verzendingskosten vallen dan weg, 't is crisis voor iedereen hé ?

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage