GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

zaterdag 31 januari 2009

Zwemmend verzuipen


Zwemmend verzuipen


Laat mij maar zwemmen
in m'n dagelijkse droefenis
m'n enige bekommernis
of er morgen nog leven is

laat mij maar zwemmen
in m'n cynische gramschap
met het nodige sarcasme
't resulteert in een orgasme

laat mij maar zwemmen
stroomopwaarts, tegendraads
deze wereld hoort mij niet toe
van al dat gezwem word ik moe

laat mij nog éénmaal zwemmen
voor ik kopje onder zal gaan
er is geen reddingsboei meer
die mij red zoals …....weleer

laat mij gerust verzuipen
op de bodem rondkruipen
de oceaan der vergetelheid
omarm ik met tederheid

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage