GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

donderdag 5 februari 2009

Toffe pee


Als ik voor de spiegel sta
m'n goddelijk lijf aanschouwend
denk ik al bij al valt het mee
'k ben toch een toffe pee

die zachte vetkussentjes
van m'n buik tot m'n dijen
als een golvende zee
'k ben toch een toffe pee

m'n dunne spillebeentjes
onder die uitgezakte buik
't zijn beentjes van een ree
'k ben toch een toffe pee

m'n voeten lijken op knolrapen
m'n handen op die van een aap
'k draag ze overal met me mee
'k ben toch een toffe pee

en zit het me wat tegen
zie ik de zon niet meer door de regen
dan denk ik o wee, driewerf o wee
een krokodil heeft ook niet alles mee

jaja, 'k weet het wel
't is een gril van de natuur
een goddelijk lijf dat valt niet mee
desondanks blijf ik een bescheiden pee.....

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage