GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

donderdag 12 juni 2008

Nee toch ?

De avonden duren toch zo lang
als je niemand hebt om tegen te praten
de lange uren, maken me bang
't rotgevoel van eenzaam en verlaten......

ik spreek mezelf wat moed in
't zal ooit wel eens beter gaan
maar 't heeft weinig of geen zin
neem dat gerust van me aan......

ik schrijf gedichten soms banaal
verhalen die klinklare nonsens zijn
maar waar ik 't meeste van baal
is de eenzaamheid, 't doet me pijn......

ik ben gemaakt om liefde te geven
'k vraag me af of het nog bestaat
ik wil niet meer 's nachts opleven
omdat er niemand naast me staat......

ik bid, op mijn manier tot m'n god
maar hij antwoordt me toch niet
moet ik me dan schikken in m'n lot
zonder liefde, met alleen pijn en verdriet ?

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage