GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

zaterdag 22 december 2007

Moeder.........

Moeder..............


Ik zou haar een brief willen schrijven
aan haar die in die grote hemel is
m'n gevoelens zijn niet te beschrijven
zou ze weten dat ik haar zoveel mis

Ik heb haar nooit heel goed gekend
die kans kreeg ik omzeggens niet
'k ben door haar nooit echt verwend
omdat ze mij in een gesticht achterliet

Ik was zogezegd onhandelbaar
stout, agressief en prikkelbaar
en toen ik veel te veel morde
moest ik heropgevoed worden

Al die jaren van verdrietig kinderleed
niemand die mij hoorde of er iets aan deed
nergens kon ik met m'n vragen terecht
want ik was een rotjong en o zo doorslecht

Ik ben rijper en wijzer, verstandiger ook
en de reden dat ik zo ontzettend veel rook
is, als ik ooit 't geluk heb dat ik in de hemel kom
ik je maar één vraag zal stellen:...........” Waarom?”


©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage