GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

woensdag 4 juni 2014

Licht ontvlambaar…






Ze was licht ontvlambaar
had men mij op ’t hart gedrukt
en ’t was verdomme waar…                                          

ik snoof haar milde geur op
kreeg er maar niet genoeg van
heerlijk gevoel in m’n kop…

mag ik ook eens proberen
vroeg ik haar met aandrang
ze wilde me niet afweren…

ik inhaleerde met genoegen
’t was eventjes wennen
longen moesten zwoegen…

m’n eerste sigaret vergeet ik niet
’t blijft in m’n geheugen gegrift
zoals een lief die je ooit verliet….

ze was licht ontvlambaar
had men mij op ’t hart gedrukt
en ’t was verdorie waar…

©GoNo


0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage