GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

zaterdag 10 mei 2014

Verhaaltjes…




Vertel me geen verhaaltjes meer
ik verzin die zelf wel
al die uitvluchten, keer op keer
ik vergeet ze niet zo snel…

wat zal het vandaag weer zijn
kun je nog wel iets verzinnen
wat? de tram reed in een ravijn
leuk, om de dag mee te beginnen…

een duif heeft op je hoofd gescheten
da’s bij mij ook meer dan eens gebeurd
‘k denk dat je het niet wilt weten
maar ‘k heb er zoveel niet over gezeurd…

zeg dan gewoon, laat me met rust
wees een keer eerlijk in doen en laten
m’n verlangens zijn al lang geblust
met jou valt er toch niet te praten…

vertel me een laatste verhaal
zodat ik nog even kan genieten
een story zo onnozel en banaal
dat ik mij verslik in m’n frieten…

dag, het ga je ontzettend goed
je weet nu hoe je verhaaltjes
aan iemand vertellen moet….

©GoNo



0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage