GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

vrijdag 2 april 2010

De (k)leuterkous

Trap hem onder z'n gat
geen knip voor z'n neus waard
't is toch zo'n lieve schat
met witte snor en dito baard

z'n zielige en droevige verhalen
doen me meer en meer balen
z'n geëerd publiek van zielenpoten
maken m'n droomwereld naar de kloten

'k wil hem niet als vriend aan de toog
daarvoor is z'n pedofielgehalte te hoog
en de onzin uit z'n eeuwige gore bek
doen me denken aan stinkende koeiendrek

na een uurtje of twee aan de toog
zag ik alle kleuren van de regenboog
'k had de neiging hem te wurgen met beide handen
'k heb het gelaten bij een asbak tegen z'n rotte tanden

't is voorwaar m'n beste vriend
waar heb ik dat toch verdiend
hier drink er nog ene, onnozele kloot
doe me een lol,val voor m'n part dood...

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage