GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

donderdag 1 april 2010

Geen woorden meer...

M'n vriend, je bent er niet meer
de weinige vrienden die je nog had
treuren omdat je zelfmoord pleegde
ik denk dat je bang was van de leegte

die alleen maar opgevuld kon worden
met pijnstillers en overmatig drankgebruik
ik heb je zien lijden, ik zweeg telkens weer
maakte me er vanaf met een kwinkslag, min of meer

m'n vriend, dat je deze stap zou zetten
had ik nooit verwacht, je wist dat het dodelijk was
straks, om halfdrie, wordt je begraven
op kosten van het OCMW
en achter je kist lopen maar enkele vrienden mee...

©GoNo

Opgedragen aan Eddy Verhoeven†

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage