GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

zondag 21 februari 2010

Ik hou van jou

Ik hou van jou,
Meer doet er niet toe.
Van alle zinnen en in de wereld
Is deze het belangrijkste.
Het is lang geleden dat ik het nog gedacht had
Ik heb het wel gezegd, maar meende ik het echt.
We zijn door diepe waters gegaan,
Maar vandaag heb ik het echt beseft,
Ik hou van jou, nog steeds
Hoeveel ik ook klaag, je doet je best om er voor mij te zijn
Is het genoeg?
Tijd zal het brengen, maar op dit moment wel.
We vechten , we zwemmen door onze woelige zee,
Maar ik weet we staan sterker met zijn twee.
Ik heb mezelf terug moeten vinden in het web van het huwelijk.
Mijn eigen plek moet ik nog steeds afdwingen, maar ik ben sterker geworden.
Omdat ik weet, ik hou van jou
En jij houdt van mij.
Heb je het al gezegd,
Ga geen dag voorbij zonder het te zeggen tegen je geliefde
Want niets is vanzelfsprekend ook geen woorden
En als de storm te hevig wordt neem elkaars hand
En doorsta hem met twee, niet alleen.

© Isabelle Willem

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage