GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

donderdag 30 april 2009

I believe in a Man in the Sky



Ik geloof dat er ergens iemand
meekijkt over mijn schouder
ik voel het, doch zie niemand
maar de lucht is ietske kouder

soms krijg ik koude rillingen
voel ik bijna tastbare trillingen
als ik iets schrijf of iets dicht
worden m'n vingers opgelicht

ik schrijf als in een trance
ruwweg, zonder veel nuance
hetgene wat men op m'n scherm ziet
zijn soms helemaal m'n woorden niet

ik geloof dat er iemand over me waakt
af en toe een vloekje of zuchtje slaakt
maar de miskleunen en misstappen die ik doe
dekt die ' iemand ' met de mantel der liefde toe...

©GoNo

Titel ontleent aan een song van E. Presley

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

ha GoNo,

dit gedicht raakt me,
zo 'overkomt' het mezelf ook zo vaak.
mooie site met knappe verhalen en woorden,
graag even gebivakkeerd hier,
lieve groet,

ingelien ( van WH)

5 mei 2009 om 13:37  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage