GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

zondag 5 oktober 2008

Jezus vergeve mij......


Men zal het mij niet ten euvel duiden, dat ik met enig leedvermaak vastgesteld heb, dat er nog een beetje gerechtigheid bestaat. M'n smeekbeden zijn bij deze in vervulling gegaan. Ik zal daarom niet langer schrijven over een haan die z'n veren verloor en er nu uitziet als een geplukte kip in de etalage van een poelier. Uiteindelijk heeft deze aanéénschakeling van dramatische gebeurtenissen, een happy-end opgeleverd. Moesten er tv-zenders zijn die geïnteresseerd zijn in deze ,toch wel uitermate ,boeiende soap, ik ben steeds bereid om te onderhandelen. Tegen een riante vergoeding, weliswaar. Na aftrek van m'n onkosten, zal ik een deel van de opbrengst schenken aan een goed doel. Namelijk een nog op te richten vzw die ik tot nader order de “ Vriendenkring van Signum” zou willen heten. Een vriendenkring met als enige doelstelling de verworpenen te verenigen. waar geen plaats zal zijn voor ambities, jaloersheid en achterklap, waar alleen het mens-zijn telt. Een vriendenkring waar men met fierheid kan zeggen : “ Jezus loves me and you......”

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage