GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

zondag 5 oktober 2008

Daar gaan we weer......

Liefdesverklaring van GoNo :

's Morgens kan ik niet eten, omdat ik je liefheb.....
's Middags kan ik niet eten, omdat ik je liefheb......
's Avonds kan ik niet eten, omdat ik je liefheb........
's Nachts kan ik niet slapen, omdat ik........... honger heb !!

Op de maandelijkse vergadering van de Anonieme Alcoholisten vraagt een gastspreker aan de mensen in de zaal :
“ Vrienden, wat is er erger dan drinken ?”
Het antwoord kwam van iemand achteraan in de zaal :
“ Dorst lijden.......?”

Zij: “ Als je verliefd bent, zie je de wereld helemaal anders......”
GoNo : “ Als je met je hoofd tegen een verkeersbord loopt, krijg je hetzelfde effect.......”

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage