GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

vrijdag 24 oktober 2008

Af en toe eens denken aan Hem.....





Ik predik liefde en geen haat
Jezus is m'n weg, m'n toeverlaat
en als het al eens minder gaat
weet ik, dat Hij naast me staat......

ik ben geen heilige, geen sint
ik lust af en toe een stevige pint
Jezus dronk ook zelfgemaakte wijn
't is soms triest de zoon van God te zijn......

maar we zijn allemaal kinderen van God
met onze fouten, gebreken, da's ons lot
we hoeven niet zo nodig aan een kruis te sterven
Jezus heeft onze zonden in z'n ziel laten kerven.....

mag ik één klein ding vragen
'k weet dat ik hier zit te zagen
laat ons af en toe eens denken aan Hem
Boeddhist, katholiek of protestant
er is maar één................Heiland !

©GoNo

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage