GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

zondag 21 oktober 2007

Wie, zeg me wie ?

Wie klopt er daar
met een hamertje
tegen de ramen
van m’n bovenkamertje?

Wie zit er daar
keihard te loeien
en is bezig met
m’n hersenen te knoeien?

Wie hangt er daar
boven de ezel uit
laat mij wartaal spreken
bij dat kloppend geluid?

Wie roept er daar
onbarmhartig hard
zodat de galmende echo
weerklinkt tot in m’n hart?

Ik hou van katten
niet van zo’n hevige kater
stop dat lawaai en gebonk
ik drink alleen nog kraantjeswater!


©GoNo

2 reacties:

Blogger Unknown zei...

Lieve Gono,

wat een heerlijke webstek heb je jezelf hier gemaakt (smile) en wat leuk eindelijk je humor weer te mogen lezen. En omdat wij zo katvriendjes zijn hier iets dat je zeker zal bevallen en herkennen en zo. een zaaaaalig filmpje over deze schatjes dat u vast bekend voorkomt --> http://www.garagetv.be/video-galerij/socool/How_Cats_Get_Their_Message_Across_wmv.aspx


Liefs
Sabine die je meteen bij haar favorieten vastgezet heeft zie (smile)

21 oktober 2007 om 21:18  
Blogger GoNo zei...

Bedankt lieve Sabine.
Het is mij een waar genoegen de grootmeester van de poëzie hier te mogen verwelkomen!
GoNo

22 oktober 2007 om 05:45  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage