GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

zaterdag 13 juni 2009

Gebroken Hart


Gebroken Hart

Ik staar uit het raam en denk aan gemiste dromen
Aan gemiste kansen.
Ik voel me zo leeg , niets kan me raken
Ik voel me eenzaam,
Eenzaam zonder jou
Elke hap naar adem doet pijn,
God ik wil zo graag bij jou zijn
Ik heb het gezien in je ogen,
Ik heb het gehoord in je stem
Toch beantwoord je niet mijn dromen
Het verlangen put me uit,
Ik heb geen tranen meer
Laat me zweven zoals engelen,
Ik voel niets meer,
Geen hoop en geen dromen
Geen lach of traan
De warmte van de zon raakt mijn koude lichaam niet,
De lach van een kind verwarmt mijn hart niet
Mijn gebroken hart, voor jou.
Door jou.

©IsabelleWillem

6 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Super mooi ggedicht

24 oktober 2009 om 17:45  
Anonymous Anoniem zei...

Super mooi gedicht
heel erg mooi

24 oktober 2009 om 17:46  
Anonymous Anoniem zei...

heel goed maak er ook in engels

17 februari 2011 om 16:39  
Anonymous Anoniem zei...

MEGA MOOOOOOOOOOOOOI

22 januari 2012 om 02:02  
Anonymous Anoniem zei...

MEGA MOOI CHAPO

22 januari 2012 om 02:03  
Anonymous Anoniem zei...

Superer mooie en ookook nog waar ♥

3 oktober 2012 om 21:47  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage