GoNo's Gedichten & Verhalenhoek

De hersenspinsels van een zelf- en door anderen verklaarde dichter/schrijver.

zondag 10 mei 2009

Wanneer Alle Deuren zijn Gesloten


Wanneer alle deuren zijn gesloten,
Staat jouw raam op een kier.
Langs daar kom ik binnengeslopen,
Hopend, is iemand hier.
Iemand om mijn tranen te drogen,
Iemand om een schouder te geven.
Waar ik op kan steunen.

Wanneer alle deuren zijn gesloten,
Wacht jouw hart af,
Voor iemand te troosten
Voor iemand te helpen

Wanneer alle deuren zijn gesloten,
En de wereld keert zijn rug naar je toe,
Dan hou jij je armen open
En loop ik je tegemoet

Wanneer alle deuren zijn gesloten,
Ben jij een vriend voor mij
En wanneer jij mij nodig hebt,
Zal ik daar voor jou zijn.

©IsabelleWillem

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage